Black Friday

Anden billet til 50%!

Se mere
Hjælp OG SUPPORT!

Vidensbase

Vores vidensbase giver klare svar på de mest almindelige spørgsmål om ballonflyvninger – lige fra booking og sikkerhed til hvad du kan forvente under din oplevelse. Udforsk den for at forberede dig på dit uforglemmelige eventyr.
Generelle spørgsmål

DreamBalloon har et online bookingsystem, du har adgang til fra hjemmesiden. Så snart du har købt din billet, kan du booke dig ind på en flyvning.
Her kan du booke selve din flyvning

Læs hele artiklen

Flyvning i varmluftsballon foregår enten i timerne lige inden solnedgang eller i timerne lige efter solopgang. I løbet af flyvesæsonen vil møde- og flyvetidspunktet derfor variere sammenhængende med tidspunkterne for solopgang og -nedgang.

Læs hele artiklen

Vi er i luften i ca. en time, lidt afhængig af vind- og vejrforhold, egnede landingspladser m.v. Du skal imidlertid regne med mindst fire timer til hele oplevelsen.

Læs hele artiklen

Varmluftballoner kan ikke styres. De følger vindens retning, og man ved aldrig helt præcis hvor man kommer til at lande. Efter ca 50 minutter begynder piloten at lede efter et egnet landingssted.

Følgebilen følger ballonen på jorden, og sigter efter at ankomme til landingsstedet kort efter at ballonen er landet.

Læs hele artiklen

Vi veksler mellem en lang række forskellige flyveregioner på Sjælland, Fyn og i Jylland. I Jylland flyver vi oftest i området omkring Silkeborg. På Fyn starter vi typisk i området mellem Tommerup, Årslev og Ringe. På Sjælland veksler vi mellem 4 flyveregioner, Nordsjælland, Roskilde, Jystrup/Ringsted og Sorø.

Læs hele artiklen
Alt om luftballoner

Nej. det er som udgangspunkt ikke farligt at flyve luftballon. Flyvning i varmluftballon er en meget velafprøvet og sikker flyveform. Der er en naturlig risiko forbundet med alle aktiviteter, der ligesom ballonflyvning foregår under fysiske og meteorologiske forhold, der er dynamiske og kan ændre sig pludseligt. Og det skal man som passager naturligvis være sig bevidst. Men I Danmark er udstyr og personale underlagt en høj grad af kontrol og der har her i landet ikke været alvorlige ulykker med flyvning i luftballoner.

Læs hele artiklen

I1783 sendte brødrene Montgolfier en 800 kubikmeter stor ballon fyldt med røg (varm luft) til vejrs i Frankrig. Denne revolutionerende begivenhed satte Frankrig, England og en række andre lande på den anden ende. Allerede samme år sendte brødrene en endnu større ballon op med to personer ombord, der blev de første mennesker nogensinde, der prøvede at flyve. Eksperimenterne spredtes til mange  lande, også til Danmark, hvor apoteker Mühlenstedt gjorde sit første forsøg den 23. November 1783. 

Siden 1783 er ballonflyvningen undergået en markant udvilkling. I en periode blev det gasballonerne, der blev de totalt dominerende – og de blev også grundlaget for udviklingen af luftskibe. I 1960 udvikledes en gasbrænder der kunne forbrænde flydende propan. Det satte gang i den moderne teknik, der har bragt varmluftballonen inden for almindelige menneskers økonomiske rækkevidde. I dag flyves både i gasballoner, varmluftballoner og i kombinationer heraf. Ballonerne er fortsat ballonformede, men moderne konstruktionsteknik har også gjort det muligt at fremstille specielle figurballoner i stort set alle størrelser og former.

Læs hele artiklen

En luftballon virker ved at udnytte den fysiske lov, at varm luft er lettere end kold luft. Ved at samle en stor mængde relativt varm luft kan man begynde at løfte en betydelig vægt. En kubikmeter luft, der opvarmes 100 grader kan løfte ca. 300 gram. Ved at opvarme ca. 2000 m3 luft til 100 grader kan man derved skabe et løft på ca. 600 kg, som er vægten på en lille ballon med gas, kurv og passagerer. Ved at betjene brænderen undervejs på flyvningen kan ballonskipperen desuden hæve og sænke temperaturen i ballonhylsteret og derved få ballonen til at stige og synke. Temperaturen i ballonhylsteret er naturligt nok højest oppe i toppen, hvor den under flyvningen typisk vil ligge på mellem 80-110 grader. Ballonen har den flyvetid, som den medbragte gasmængde tillader og bruger ca. 60-80 l. gas i timen. Når ballonskipperen ønsker at lande ballonen kan han langsomt mindske højden og endelig lade kurven lande på en egnet brak- eller græsmark.

Læs hele artiklen

I Danmark er der ca. 25 luftballoner og ca. 35 aktive privat ballonpiloter. Dertil er der 3 kommercielt uddannede ballonpiloter, der har tilladelse til at flyve med betalende passagerer.

Læs hele artiklen

En varmluftballon kan styres meget præcist i højden. Den stiger og synker ved hjælp af temperaturen i ballonhylsteret og en rutineret ballonskipper kan holde en ballon inden for 1 meters højde over lang tid. Men ballonens flyveretning er alene styret af vindens retning i ballonens flyvehøjde. Derfor er under planlægningen af en ballonflyvning meget vigtigt at kende vindretningen og dermed ballonens flyverute. Det er derfor først muligt for en ballonskipper at beslutte sig for en startplads når han kender vindsituationen på flyvedagen. I forskellige højder er der så oftest variationer både i vindens retning og hastighed. Disse kan ballonskipperen bruge ved at ændre ballonens flyvehøjde og dermed påvirke flyveruten. Men det er stort set umuligt at ‘vende om’ og flyve hjem. Populært sagt, kan ballonens flyveretning styres med højden…

Læs hele artiklen

Den typiske og mindre luftballon til ca. 3-4 personer vejer ca. 350 kg. Det er inklusive ballonhylster, kurv og brændersystem, men før pilot og gæster kommer ombord. Den kan løfte maksimalt 700 kg, hvilket primært bliver bestemt af ballonhylsterets volumen. Men balloner kan findes i meget store størrelser også, og vores største passagerballon vejer fuldt lastet og med passagerer ombord ca. 4.5 ton. Af dette er selve ballonhylsteret de ca. 500 kg, som vi derfor også skal være mange om at håndtere under opsætning og sammenpakning.

Læs hele artiklen

En luftballon er delt op i 3 hoveddele. Selve ballonen (som vi betegner ballonhylsteret), kurven og brændersystemet. Ballonhylsteret kan være lavet af enten polyester eller rivefast nylon. Stoffet har til formål at holde varmen inden i ballonen, mens ballonens bærende struktur er et stort net af kraftige gjorde, som stoffet sys sammen omkring. Ballonkurven er flettet af pil, men den bærende struktur er egetræsplanker og kraftige stålwirer, der sættes sammen med ballonen. Pileflet har den store fordel, at det er fleksibelt og stærkt og er dermed meget velegnet til ballonens landinger. Brændersystemet består af gasflasker, slanger og en stor brænder, der kan aktiveres og som ved forbrændingen af gas kan sende varme op i ballonen under flyvningen.

Læs hele artiklen

Det er klart, at der er lige så mange priser på ballon udstyr som der er størrelser. En mindre luftballon til rekreativt brug og med plads til 3-4 personer kan typisk anskaffes for ca. kr. 300.000,-. Når ballonerne bliver større øges også priserne og vores største varmluftballon har kostet ca. kr 1.500.000,- fra ny. Dertil skal der så påregnes yderligere omkostninger til trailer, radioudstyr og køretøj. Luftballoner er ret velegnede reklamesøjler, de er tydelige på himlen og har store flader. Man kan være heldig at kunne lave et samarbejde med en virksomhed, der gerne vil eksponere et logo eller budskab på ballonen. Det kan oftest hjælpe med holde omkostninger nede.

Læs hele artiklen

Moderne varmluftballoner svæver fordi varm luft er lettere end kold luft. Når ballonen fyldes, samler vi så stor en mængde varm luft, at den kan bære kurv og gæster. Vi afbrænder propangas for at skabe den nødvendige varme til at få ballonen til at stige op. Man skal her huske, at skelne mellem en gasballon og en varmluftballon. I modsætning til varmluftballonen bruger gasballonen en let gasart for at svæve. Vi flyver ikke med gasballoner i DreamBalloon, men kun med varmluftsballoner.

Læs hele artiklen

Som udgangspunkt kan alle flyve med varmluftsballon. Det er en afslappet og rolig flyveform, som mere er at opfatte som en stille svæven end en normal flyvning, som man kender det fra flyvemaskiner. Det skyldes, at ballonen under flyvningen hele tiden bevæger sig med vinden og derfor opleves helt stille.

For at sikre en sikker og god oplevelse for alle som flyver, skal man dog som passager være i en fysisk form, som gør at man er i stand til at deltage i oplevelsen. Dette indebærer f.eks. at man skal være i stand til at stå op i den time flyvningen tager og ikke være fysisk skrøbelig. Desuden skal alle passagerer være i stand til at forstå og følge de instruktioner, som gives af pilot og crew.

Ifølge Trafikstyrelsens regler er det ballonpiloten som har ansvaret for passagererne, og i sidste ende er det derfor piloten som afgør, om man som passager er i stand til at deltage i flyvningen på en sikkerhedsmæssigt forsvarlig vis på den aktuelle dag.

Som hovedregel tilbyder vi ikke flyvning, hvis:

  • Du på flyvedagen er over 12 uger henne i din graviditet
  • Du er et barn på under 130 cm i højden (typisk 6-7 år)
  • Du er kørestolsbruger
  • Du er meget gangbesværet eller fremstår fysisk skrøbelig i en sådan grad, at du vurderes ude af stand til på sikker vis at gennemføre flyvningen – herunder stå op i de ca. 60 minutter, som flyvningen varer.
  • Du er beruset eller fremstår påvirket
Læs hele artiklen

En varmluftsballon er et fartøj af en betragtelig størrelse. Vores største ballon er en Lindstrand C600 med kapacitet på op til 32 passagerer. Det er en af verdens største luftballoner, der i en tid har fløjet over Stockholm centrum. Nu er den kommet til Danmark og flyver her. DreamBalloon har dog luftballoner i mange forskellige størrelser og volumen på ballonhylsteret er afgørende for, hvor megen vægt og dermed hvor mange gæster, den kan løfte. Vores Cameron Z-425 har en volumen på 425.000 kubikfod. Det kan omsættes til ca. 12.000 kubikmeter eller hvad der svarer til volumen på 181 stk. 40-fods containere. Den er over 35 meter høj når den er fyldt og kan løfte over 3,5 tons.

Læs hele artiklen
Flyveturen

Ja det er en god idé at tage et kamera og/eller en kikkert med, da en ballontur byder på mange oplagte fotomotiver. De medtages dog på eget ansvar, og ved landingen skal større kikkerter/kameraer være pakket væk under din jakke.

Læs hele artiklen

Vi anbefaler tøj og fodtøj som egner sig til en gåtur på landet i de vind- vejrforhold som gør sig gældende den aktuelle dag. Der er generelt en god varme på selve turen, men det er en god idé at have en jakke om livet til efter landing, hvor det hurtigt begynder at blive køligere.

Det er en god idé med en hat/kasket til beskyttelse mod strålevarmen fra ballonens brændere. På varme dage er det endvidere vigtig at have lidt drikkevand med. Fornuftigt fodtøj er essentielt, da man risikerer at komme ud at gå på fugtige og ujævne marker.

Passagerer vil normalt blive inviteret til at hjælpe med op- og nedtagningen af ballonen, så det er også en god idé at iføre sig tøj man kan arbejde i, og som kan tåle lidt snavs.

Læs hele artiklen

Vi anbefaler, at I har en ven med, som enten henter jer på landingsstedet og transporterer jer tilbage til jeres egen bil – eller alternativt kører jeres bil til landingsstedet.  Hvis det er problematisk at arrangere en sådan hjemtransport, er det naturligvis også muligt at ringe efter en taxa i stedet.

Læs hele artiklen

Tilskuere er meget velkomne, men det er måske en god idé at informere dem om, at der fx ikke vil være toiletfaciliteter i nærheden af startstedet.

Det er også muligt at følge efter ballonen i bil undervejs. Man kan løbende følge ballonens position online på www.minballontur.dk.

Vi anbefaler, at man selv forsøger at følge ballonen frem for at følge efter følgebilen. Efter landing er det muligt at ringe til følgebilen og få oplyst det præcise landingssted.

Læs hele artiklen

Vi ville meget gerne kunne garantere dig dette, men da varmluftballoner ikke kan styres kan vi naturligvis ikke love noget. Hvis du letter fra et startsted i dit lokalområde og vinden er med dig, er det bestemt muligt, at du kommer til at se dit hus ovenfra, men for at undgå skuffelse er det nok bedst ikke at satse på det.

Læs hele artiklen

Det at flyve i varmluftsballon er på mange måder en stille og fredfyldt oplevelse, men det er også en adventure-præget friluftsoplevelse, og landingen er helt klart den del af flyvningen, som byder på mest action.

Af og til slæber kurven hen over jorden et stykke tid før den standser, og ind imellem sker det også at kurven vælter under landingen. Sådan har balloner landet i mere end 200 år, og det er helt normalt.

Ballonen og kurven er bygget til det, og sikkerheden er i top også under landingen. Piloten giver jer både før og under flyvningen grundige instruktioner i hvordan I skal forholde jer under landingen.

Landingen er en spændende del af oplevelsen, og ofte siger passagerer efterfølgende, at landingen var den bedste del af flyvningen!

Læs hele artiklen

Varmluftballoner kan ikke styres. De følger vindens retning, og man ved aldrig helt præcis hvor man kommer til at lande. Efter ca 50 minutter begynder piloten at lede efter et egnet landingssted.

Følgebilen følger ballonen på jorden, og sigter efter at ankomme til landingsstedet kort efter at ballonen er landet. Man kan som gæst følge vore balloners flyveruter via hjemmesiden www.minballontur.dk, hvor ballonerne aktuelle position bliver vist på et Google kort.

Læs hele artiklen

Varmluftsballoner kan ikke styres på normal vis, men følger vindens retning og hastighed, mens piloten kyndigt kontrollerer ballonens højde ved at styre temperaturen inde i ballonhylsteret.

Hvor langt I flyver afhænger derfor af vindforholdene den pågældende dag, samt af hvor lang tid det tager piloten at finde et egnet landingssted.

I kan flyve alt fra en ganske kort distance og op til 35 kilometer, men normalt bliver turen et sted mellem 10 og 20 km.

Læs hele artiklen

Vi flyver op til 1500-2000 fods højde (500-700 meter). I denne højde kan man se milevidt omkring, men allerede i få hundrede fods højde er udsigten spektakulær! Vi flyver også en del af flyvningen i lav højde, hvilket giver mulighed for unikke naturoplevelser, når dyr og planter ses fra en helt ny vinkel.

Læs hele artiklen

I løbet af dagen opvarmes jordoverfladen af solens stråler. Herefter varmer jordoverfladen den ovenliggende luft op og resultatet er termik – søjler af opstigende varm luft. Termikken skaber op- og nedadgående strømme i luften, som påvirker pilotens mulighed for at bevare kontrollen over ballonens stigen og synken.

Derfor foretages flyvning med varmluftballon i timerne omkring solopgang og solnedgang, hvor der ikke forekommer termik.

Læs hele artiklen

Flyvning i varmluftsballon foregår enten i timerne lige inden solnedgang eller i timerne lige efter solopgang. I løbet af flyvesæsonen vil møde- og flyvetidspunktet derfor variere sammenhængende med tidspunkterne for solopgang og -nedgang.

Læs hele artiklen

Vi er i luften i ca. en time, lidt afhængig af vind- og vejrforhold, egnede landingspladser m.v. Du skal imidlertid regne med mindst fire timer til hele oplevelsen, inklusive udpakning, opsætning, sammenpakning og afslutningsceremoni.

Læs hele artiklen
Booking

Bookingen er bindende og kan som hovedregel desværre ikke laves om. Hvis du henvender dig i god tid (72 timer) før en flyvning kan vi dog oftest hjælpe med ombooking. Bliver du syg før din flyvning bedes du kontakte kundeservice hurtigst muligt på 51422036.

Læs hele artiklen

Vi veksler mellem en lang række forskellige flyveregioner på Sjælland, Fyn og i Jylland. I Jylland flyver vi oftest i området omkring Silkeborg. På Fyn starter vi typisk i området mellem Tommerup, Årslev og Ringe. På Sjælland opsætter vi flyvninger i regionen Midtsjælland, der kan dække over startpladser i Skibby, Ishøj, Roskilde, Jystrup, Ringsted, Sorø, Stenlille, Tølløse, Lejre og andre byer. Vejret og især vindretningen på flyvedagen er altafgørende for, hvor vi kan starte fra.

OBS – tilbuddet om flyveregion på Sjælland og i Jylland er vejledende. Hvis der kan flyves i den udbudte flyveregion på flyvedagen, gør vi det. Kan der ikke flyves i den udbudte flyveregion på selve flyvedagen, men flyves i en anden region i nærheden gennemføres flyvningen. Dermed er du sikret en flyvning på din ønskede flyvedag, hvis der overhovedet kan flyves.

Det valgte startsted er totalt afhængig af vind- og vejrforhold den aktuelle dag, og besluttes derfor først på selve flyvedagen, hvor det også sendes ud på mail og SMS.

Du modtager på flyvedagen inden kl. 15.00 (og oftest meget tidligere) besked om, hvor mødested og hvornår mødetid er.

Læs hele artiklen

DreamBalloon gennemfører kun flyvningen hvis vejret er egnet til en sikker ballonflyvning. Hvis vejret ikke er egnet til ballonflyvning på din bookede flyvedag får du på dagen besked på mail og sms om aflysningen. Lige så snart flyvningen er aflyst bliver dit bookingnummer frigivet, hvorefter du kan booke dig ind på en ny flyvedato gennem det online bookingsystem.

Læs hele artiklen
  • Jordvinden eller højdevinden har måske været for kraftige og ligget uden for de tilladte grænseværdier. Der kan også være tale om risiko for vindstød over grænseværdierne.
  • Der kan have været forudsagt regn i flyveområdet. Vi må ikke flyve i regnvejr, da det betyder dårlig sigtbarhed og ballonen vil blive tungere at flyve. Ballonhylsteret kan også tage skade af at blive for vådt.
  • Der kan være forudsagt tordenbyger, såkaldte Cumuli Nimbus, i området. Disse er farlige for ballonen, og vi må ikke flyve inden for 50 km af sådan en.
  • Hvis din flyvning var en morgenflyvning kan der have været dårlig sigtbarhed/tåge om morgenen, indenfor vores flyveperiode, som så er forsvundet igen længere op ad dagen.
Læs hele artiklen

Det skiftende danske vejr er en af de ting, der gør hver enkelt ballonflyvning til en helt unik oplevelse. Men vejret er også den faktor ved ballonflyvning, som vi ganske simpelt ikke er herre over. Dette betyder, at piloten somme tider aflyser den planlagte flyvning, fordi vind- og vejrforholdene ikke er egnede til sikkerhedsmæssigt forsvarlig flyvning. Vore piloter har alle stor erfaring, og det er piloten selv, der afgør hvorvidt vejret på den aktuelle dag er sikkert at flyve i.

Vore piloter har til enhver tid sikkerheden som højeste prioritet. Når de aflyser en flyvning, enten i forvejen pr sms/mail, eller i sjældne tilfælde ude på startstedet, vil de oftest give en forklaring på hvorfor. Vore piloter træffer afgørelsen om vejret er egnet til flyvning ud fra de mest relevante og opdaterede vejrmeldinger som er tilgængelige umiddelbart inden de giver besked til passagererne over sms/mail.

Af og til vil vejret dog alligevel vise sig at blive anderledes end det som vejrudsigten forudsagde. Der findes forskellige vejrprognoser, og de kan tolkes forskelligt af forskellige meteorologer. Så, som alle der arbejder med vejr og vind sker det altså også ind i mellem for os, at vi tager fejl. Her følger nogle af de generelle årsager til at en pilot kan vælge at aflyse en flyvning:

Læs hele artiklen

På selve dagen for flyvningen sender piloten en sms og en mail til alle passagererne. Her får I at vide om flyvningen kan gennemføres eller ej, og i tilfælde af det første: præcis hvor og hvornår I skal mødes med piloten.

Piloten sender jer denne besked senest klokken 15.00 inden en aftenflyvning. Oftest kommer beskeden dog tidligere, hvis det er muligt og vi forsøger at få den afsendt allerede inden middag, hvis vejrudsigten er tydelig. Til en planlagt solopgangsflyvning udsender piloten beskeden senest kl. 21.00 aftenen inden.

Læs hele artiklen

DreamBalloon har et online bookingsystem, du har adgang til fra hjemmesiden. Hvis du klikker på ‘Flyvekalender’ fra hovedsiden kommer du til en oversigt over flyvninger. Har du allerede en billet kan du her booke dig ind på den ønskede flyvning i det ønskede flyveområde.

Vi forsøger at have flyvninger åbne i op til en måned frem og altid tilgængelige pladser i alle flyveområder.

Læs hele artiklen
Sikkerhed

Vores balloner har plads til hhv. 12 og 19 passagerer plus piloten og evt. crew ombord. Vi har også en mindre ballon med to passagerpladser, som vi bruger til vores VIP flyvninger, og i øvrigt til konkurrenceflyvning til ballonstævner både i Danmark og udenlands.

De store balloner er delt ind i mindre sektioner med plads til 3-5 passagerer i hver. Kurven er formet som et aflangt rektangel, så alle har mulighed for at stå ved kanten og få den optimale udsigt under flyvningen.

Læs hele artiklen

Børn skal være syv år gamle og 140 cm høje, for at kunne deltage i flyvningen.

Børn under 16 år skal ledsages af en voksen. Vi ved, at vore passagerer kan have forskellig form og størrelse, men på grund af de vægt- og pladsmæssige begrænsninger som der er i en varmluftsballon, beder vi alle passagerer, som vejer mere end 130 kg, om at købe en ekstra plads.

Læs hele artiklen

Pilotens afgørelse om hvorvidt der skal flyves eller ej, knytter sig ikke til hvad andre piloter gør. Vore piloter vurderer situationen på baggrund af de mest nøjagtige tilgængelige vejrmeldinger og træffer deres egen beslutning med din sikkerhed som førsteprioritet.

Det kan have været en privat ballon du så. Og de har lov at flyve i mere udfordrende vejrforhold end balloner med tilladelse til kommerciel flyvning som vore. Private balloner er også generelt en hel del mindre end passagerballoner, og derfor lettere at sætte op og at lande.

Læs hele artiklen

Alle passagerer skal sikre sig, at de ikke lider af forudgående medicinske tilstande, som kan forværres af ballonflyvningen eller som kan forhindre dem i at deltage i flyvningen på en sikkerhedsmæssigt forsvarlig måde. Spørg din læge til råds, hvis du er i tvivl.

Læs hele artiklen

Vi gør os umage for at sikre os, at mennesker med handicap også har mulighed for at deltage i ballonflyvning med os, hvor det overhovedet er muligt og sikkerhedsmæssigt forsvarligt at gøre det.

Da alles specifikke situationer er forskellige og nogle handicap udgør en større udfordring end andre i forhold til ballonflyvning, beder vi dig kontakte os og fortælle om et evt. handicap før du køber billetten og booker dig ind på en flyvning. Således kan vi bedst rådgive dig og påtænke særlige arrangementer for at imødekomme dig og garantere din sikkerhed på flyvningen.

Vi kan give information om handicapforhold ved forskellige startsteder ved henvendelse. Desværre er det af sikkerhedsmæssige årsager ikke muligt at have passagerer med i kurven, som er afhængig af kørestol.

Læs hele artiklen

Desværre er det af sikkerhedsårsager ikke muligt at flyve med i ballonen, hvis du er gravid. Hvis du bliver gravid, efter du har købt en billet, vil vi meget gerne forlænge billettens gyldighed til efter du har født. Du skal blot kontakte os og fremsende en kopi af din vandrejournal, som du modtager hos din læge.

Læs hele artiklen

Nej. Vore piloter er alle certificerede og meget erfarne, og vi mener det er bedst at lade dem tage sig af selve flyvningen. De vil dog hjertens gerne svare på spørgsmål om hvordan de blev bidt af ballonflyvning, og hvordan det hele fungerer.

Se under menuen ”om piloterne” for mere information.

Læs hele artiklen

Da vi er et firma med licens til kommerciel flyvning er du hos os fuldt forsikret efter Trafikstyrelsens bestemmelser.

Læs hele artiklen

Flyvning i varmluftsballon er en yderst sikker form for flyvning, og ballonflyvning foregår i Danmark under meget nøje regulering og kontrol. Vi har licens til kommerciel flyvning under den danske Trafikstyrelse, og alle vore dygtige piloter har certifikat til at flyve kommercielt. Vores ballonflåde er alle af de nyeste modeller og fuldt udstyrede med sikkerhedsudstyr efter Trafikstyrelsens regler.

Vores balloner er alle af mærket Cameron Balloons, verdens største producent af kvalitets varmluftballoner, https://www.cameronballoons.co.uk/

Læs hele artiklen
Nyhedsbrev
For at deltage i konkurrencer om billetter, få oplysninger om særlige tilbud, nyeste updates om spændende flyvninger og skønne luftfotos skal du tilmelde dig nyhedsbrevet.
This error message is only visible to WordPress admins

Error: No feed with the ID 1 found.

Please go to the Instagram Feed settings page to create a feed.

Betaling
  • DreamBalloon ApS
  • Svejsegangen 8
  • DK2690 Karlslunde
  • 51422036
Ballonbillet
Total
(inkluderer moms )
inkluderet rabat:
Hvis din bookingkode ikke er blevet brugt til booking af en ballontur, kan du returnere din ordre
inden for 14 dage efter købet.
Du kan refundere din ordre inden for 14 dage efter købet.
billet(ter)
(inkluderer moms-)